Mugikorrak eskoletan

Arduraz hezi, nortasunez hazi

2024/10/13

Joan den ikasturtean ALTXA BURUA taldearen eskutik egindako lanketaren ostean, Ikastolako familiak hasi dira neurriak hartzen ume eta gaztetxoek mugikorrekin duten harremanari dagokionez. Esate baterako, LH-5eko ikasle gehienen familiek adostu dute 16 urte bete arte ez dietela telefono adimentsurik erosiko. Aurten ere, saio gehiago egingo dira.
Azkenaldian bolo-bolo dabilen gaiaren harira, hemen irakur dezakezue beste elkarrizketa interesgarri bat, honen moduko adierazpenetan sakontzeko:

«Badakigu eskolak mugikorrik gabeko arnasgune bihurtzen direnean egoerak hobera egiten duela nabarmen, maila oso garrantzitsuetan.»

«Zer lagungarria izango litzatekeen Osasun Sailetik, adibidez, hau osasun publikoko arazo bat den neurrian,,honen gaineko kontzientziazio kanpaina bat egitea»