Orduz kanpoko ekintzak

1.  » Orduz kanpoko ekintzak

Ikasgeletan lantzen diren ikasgaietatik aparte, beste hamaika aukera daude gure ikasleen nortasuna aberasteko, beraien zaletasunak bideratzeko eta aisialdian gustuko dutena egiteko.

Ikastolak, ikasleen heziketa integrala helburu izanik, eskaintza zabala egiten die ikasleei eta zenbait kasutan elorriotar guztiei.

Horrela, ikasturte bukaeran eskaintzaren berri ematen da eta taldeak osatzen dira. Kirola, musika, artea, gorputza, hizkuntza…esparruetako ekintzak egiten dira.

Kirolaren inguruan, EKT Elorrio taldea aipatu behar dugu. Bertan, herriko ikastetxe desberdinetako ikasleek parte hartzen dute honen kudeaketan ikastetxe desberdinetako familiak parte hartuz.

21/22 IKASTURTEKO ESKOLAZ KANPOKO EKINTZAK

Ikasturte honetan eskolaz kanpoko ekintzak antolatzeko aukera izango dugu. Hau da momentuz daukagun eskaintza:

Dantza-funky (LH eta DBH)

Ingelesa ( LH)

ELORRIOKO UDALA – ESKOLA KIROLA

Elorrioko Udalak berriz ere martxan ipini du Eskola Kirola ekimena. Ekimen honen baitan LH 1-2ko ikasleek (Ikastolan) eta LH 3-4koek (kiroldegian) aukera izango dute astero kirol jarduera ezberdinak egiteko.

EKT

EKT-ko lagunek ikasturte honetarako kirol jarduerak martxan jarri dituzte. Informazio guztia: ektsport@hotmail.com

Ikastolen Elkarteko eskaintza

Ikastolen Elkarteko AISIALDI TALDEAk gelaz kanpoko eremuan dihardu lanean, gelatik haragokoa baita Ikastolen Elkartearen jarduna.  Aisialdiaren alorra ikastolen kolektiboaren Hezkuntza Proiektuaren zutoinetako bat izan da hasieratik. Euskal udalekuak, esaterako, ikastolen sorrerarekin batera sortu ziren, 60ko hamarkadan.

Gelaz kanpoko eremua, eremu hezigarria da, ikaslearen garapen integralerako beste esparru bat gehiago. Proiektu hezigarri eta euskalduna da, euskara eta euskal kultura ardatz dituena. www.zirimola.eus